(( Hi-Impak Nakbah Palestin : Sungai Petani & Kulim ))

Assalaamu'alaikum w.b.t..

+ Wa'alaikumussalaam w.b.t.. Apa khabar? Lama tak dengo khabo. Baru balik ke?


A'ah, baru je tengahari tadi sampai.

+ Cuti U bukan dah lame ke? Apesal lambat bebeno anta balik?

Heh ade la..

+ Alah dengan ana pun nak berahsia.. Ni mesti ade wat jenayah? :p

Isk ke situ pulak, astaghfirullaah.. Ana tolong lecture ana la kat U. Tu yang tak balik tu..

+ Amboi bagusnye, so masuk ofis la tiap2 hari?

A'ah.. Sambil-sambil tu tolong naqib ana untuk program Nakbah Palestin kat Kedah.

+ Program ape tu? Nampak menarik.

Alaa.. Pasal isu Nakbah Palestin, nak bagi kesedaran, wat pameran pastu ade la sikit forum, ceramah, camtu..

+ Oh ye ke.. Erm Nakbah tu ape?

Tak tau ke? OK Nakbah tu maksudnya malapetaka ataupun bencana. Nakbah Palestin tu dibuat bukan suka-suka je. Sebabnye Nakbah Palestin tu memperingati umat Islam Palestin yang diusir beramai-ramai dari bumi mereka sendiri. 15 Mei 1948, tertubuhnya negara HARAM Israel. Sejak dari itulah, rakyat Palestin merempat di negara mereka sendiri dan beberapa negara di sekitarnya seperti Lubnan dan Syria.

+ Uii.. Jahat yea Palestin..

Hmm camtulah.. Banyak lagi kalau nak diceritakan. Camnilah, anta download file kat blog ana, pastu tengok la sendiri yea.. Ana wat untuk persembahan multimedia tentang Palestin masa malam 21hb Jun 2008 kat Mini Stadium Keladi, Kulim. Tapi sistem LCD tak berapa baik, so ramai yang tak berapa nampak flash yang ana wat. Dan ana ada ubah sedikit isi dalam flash tu. Maafla arini ana tak bawak laptop, tak dapat nak transfer file tu kat anta.

+ Oh ye ke? Takpelaa, nanti ana download je. Syukraan.. Jazaakallaahu khoiron kathiiro..

'Afwan.. Selamat menonton yea.. OK la ana nak balik dulu, ade hal sikit. Assalaamu'alaikum..

+ Wa'alaikumussalaam..



PalestineFlash ® ReleaseJune08 [[ Link Download ]]

1 Tindakbalas²:

kahfi8 said...

Assalaamu'alaikum..
ehem2x..

ana rase ramai yg download..
so ape komen antum/antunna/korang?? best tak?