(( Hari Nakbah Palestin : Kedah, 20 Jun ))

Alhamdulillah, petang tadi selesai sudah pembikinan flash Palestin untuk dipersembahkan pada Ceramah sempena hari Nakbah Palestin peringkat negeri Kedah yang akan diadakan pada 20 Jun 2008. Walaupun tak seberapa, ana harap ia dapat membuka mata kebanyakan pihak yang masih belum memahami keadaan saudara-saudara kita di sana terutamanya di bumi suci Al-Quds. InshaAllah pada masa akan datang, akan ada lebih banyak lagi usaha yang akan dilakukan bagi memudahkan kerja-kerja da'wah dan tarbiyyah dalam bentuk yang menarik dan berkesan.


Di sini ana sertakan sampel flash Multimedia yang akan ditayangkan di program itu nanti. Jika ada yang berminat, ana akan siapkan release version dan upload di internet untuk dikongsi dengan semua.

Sample PalestineFlash

1 Tindakbalas²:

Dalam diari seorang pejuang tiada masalah yang tak merumitkan,ujian yang tak melemahkan,dugaan yang tak menyusahkan,bahkan itu semua dijadikan batu loncatan utk lebih hebat..mereka tepu dengan dugaan..cuma sesekali air mata merembes menerjah pipi,lambang kekerdilan kudrat hamba..berdepan dengan 'belaian' PENCIPTA,sbgai tanda ingatanNya..terus senyum walau payah dan susah diuji..