(( Buat UMMI... ))

Kebetulan sudah lama tidak mengupdate, di kesempatan hari jadi ummi ana ini, ana luangkan sedikit masa untuk mencoret di blog ini.

"Ummi, semoga hidupmu sentiasa dalam keberkatanNya. Maafkanlah kesalahan anakmu, halalkan setiap titis susu yang diteguk sewaktu kecil. Maafkan juga di atas keterlanjuran kata, kedegilan pada arahan atau permintaan, serta kepelbagaian lagi karenah dan ragam. Sesungguhnya engkau sungguh tabah dan sabar dalam menghadapi semua itu..

InshaAllah, segala pengorbananmu itu akan kubalas agar ummi sentiasa bahagia dan sejahtera, di dunia dan akhirat. Saaaayang Ummi sangat-sangat!! Aameen.."


P/s - Teka yang mana satu ana? Hehe..

6 Tindakbalas²:

Anonymous said...

klu nk sruh teke yg mn stu anta, lbih ske teke anta yg ad dlm kerete..he..kesempatn ni nk jgk lah ucapkn byk2 trime kasih kpd semue ibu,mak or umi kt duniani tuk setiap pengorbanan dn kasih syg yg x pernh berakhir tuk anak-anaknye..smoga kalian ditmpatkn di syurga terbaik di akhirt kelak..amin..

kahfi8 said...

[ Tanpa Nama ]

dalam kerete takde orang.. Tu ade lagi sorang, teka lah..

cikgu_eya said...

yang di dukung tuh kot...

kahfi8 said...

[ cikgu_eya ]

pasti ke ni..

Alangkah manisnya jikalau semua ibu di dunia, mendapat doa khas seperti ini di hari lahir. Sudah diucapkan di hadapan dia? Ada memberi sesuatu istimewa? Teringin nak tahu. Hehe.

kahfi8 said...

[ SangPelangi ]

Belum lagi. Ana ada kat Cheras, ade program, petang ni balik semula ke UUM, exam final tak habis lagi.. Nak beli hadiah sebelum pulang, untuk ibu tersayang.. :D