(( Minggu Ta'amir Masjid ))

Minggu ni ade ekspo kat sebelah Masjid. Sat tadi ade Rabbani. Tapi tak dapat pegi sebab ade kelas. Pastu baru teringat lak tak jawab lagi kuiz online TIK1013 (Organisasi Sistem Komputer). (Alhamdulillah dapat 8/10)...

InshaAllah ekspo ni akan berlangsung sehingga 12 Ogos 2008 dan setiap malam, inshaAllah akan ada pengisian. Tak silap ana, esok ade forum 'Misscall' yang banyak tekankan isu 'comparative religion' ni.. 11hb ni pulak Ustaz Akhil Hayy (Orang Perak tu..Heheh!) 12hb pulak ade konsert ngan In-Team n Firdaus tapi tak dapat gi sebab ade kelas..(T_T) huhu..

So pada sape yang berdekatan jemput2 lah singgah ke mari. Di samping mendapatkan pengisian, kita saling berukhuwwah dan menjalinkan silaturrahim sesama kawan tak kira baru atau lama..

OK, yang ni untuk program ana pulak. Esok inshaAllah ada buat sedikit riadah antara group usrah. Heheh stamina dah la down sebab akhir2 ni hujan, tak main.. Nak main jadi ape yea? Striker boleh tak?? Dan tak silap ana, ikhwah dari UK juga akan datang sekali. Selamat berkenalan dengan ikhwah yang baru dan terus mengukuhkan silaturrahim dengan ikhwah yang lama... (^_^)

Agak mengantuk jugak dah ni.. Sampai sini dulu.. Ni saje conteng2 aje..