Booster!

Alhamdulillaah tsumma alhamdulillaah tsumma alhamdulillaah.... ~

Syukur tak terperi (tak terkata) lepas kelas Mobile abis tadi. Macam tak percaya saje tengok carry mark aku dapat.

Lusa dah nak balik ke Ipoh. Semoga Allah memudahkan setiap perkara nanti. Balik rumah untuk melihat wajah bonda dan ayahanda tercinta. Tidak lupa juga adinda (adik la, bukan awek) di sekolahnya. Buat adikku, kalau tak dapat balik rumah, abang lawat kat sekolah. Kita makan ais krim HPA lagi. (tiap-tiap kali jenguk sekolah dia mesti singgah kedai beli ais krim HPA)

P/s - tengah mood 'excited'.. Semoga jadi booster untuk skor imtihaanul nihaaiyyah! Robbanaa yassirnii walaa tu'assirni!

3 Tindakbalas²:

masYie said...

nihayatul imtihan..
maat taufiq wannajah..
barakallahu fiik..=)

arifazhari said...

ok lah tu...

kahfi8 said...

[ masyie ]

jzkk.. inshaAllah.. :D

[ arifazhari ]

ape yg OK? heh pakcik balik Ipoh nie..